UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

2 مشکل بزرگ Arc و Arc_S

سلام به عزیران 

 

متاسفانه ۲ مشکل خیلی بزرک به تازگی گریبانگیر دارندگان دو مدل از جدیدترین محصولات شرکت سونی اریکسون شده .. 

 

اولین مشکل بدین صورت هست که اگر شما اقدام به باز کردن بوت لودر دستگاه نمایید و سپس اقدام به اپدیت از طریق OTA نمایید بعد از اپدیت گوشی شما بریک شده و دیگر روشن نمیشود 

پس اگر بوت لودر دستگاه خود را انلاک نموده اید حتما قبل از اپدیت کردن گوشی خود اقدام به بستن و لاک کردن ان نمایید.. 

دوستانی که فراموش کرده اند و الان گوشیشون بریک شده می توانند با مراجعه به ما و در کمتر از یک ساعت گوشی خود را انبریک و صحیح و سالم تحویل بگیرن(خوشبختانه این 2 مدل برای ریپیر توسط جیتگ نیاز به باز شدن گوشی ندارند زیرا نقاط اتصال کابل های جی تگ در کنار محل قراردادن سیم کارت و زیر یک لیبل مشکی رنگ هست .. 

 

مشکل دوم و درواقع مشکل حادتر هنگامی پیش می اید که گوشی رو به ورژن 2.3.4 اپدیت می نمایید و سپس توسط برنامه gingerbreak اقدام به روت کردن مینمایید... 

 اما به هر دلیلی اقدام به دانگرید به ورژن 2.3.2 میکنید...اگر چنین کاری انجام دهید گوشی شما به مشکل 0درصد در قسمت شارژ باطری بر می خورد... 

 

اگه کمی ساده تر بخوام توضیح بدم: هنگامی که گوشی طبق توضیحات بالا به 2.3.4 و سپس روت و سپس دانگرید میشود گوشی شما به هیچ عنوان نمی تواند مقدار صحیح شارژ باطری را تشخیص دهد و همیشه باطری را حتی اگر کاملا پر باشد خالی تصور میکند 

 

نتیجه این مشکل این هست که گوشی به محض بالا امدن خاموش میشود....ولی اگر گوشی روبه شارژر وصل کنید گوشی روشن می ماند اما اگر 10 روز هم در شارژ بماند به محض کشیدن سیم شارژر گوشی خاموش می شود 

  

تنها راه حل برطرف کردن این موضوع تا به حال فلش گوشی با فایل ریپیر باطری هست که مقدار شارژ را از 0 به 1 تغییر میدهد و گوشی دیگر خاموش نمی شود ولی شما هیچوقت متوجه مقدار باقی مانده نخواهید شد و همیشه رو 1 درصد باقی می ماند و در ضمن چراغ نمایشگر قزمز باطری هم همیشه چشمک می زند 

  

درواقع فایلی که وظیفه گزارش دادن مقدار شارژ باطری به سی پی یو هست از بین رفته و سی پی یو همیشه فکر میکند که باطری کاملا خالی هست و اقدام به صدور فرمان off مینماید

نظرات 4 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

یا سلام نکته ای که اشاره کردید توی هیچ سایتی ندیده بودم
سوالی واسم پیش اومد

از صحبت های شما اینا متوجه شدم
تا جایی که میشه به 2.3.4 اپدیت نکنیم.
اگر اپدیت شد روت نشه

اما سوالم اینه هست که 2.3.4امکان روت شدن نداره؟اگر هست با جه برنامه ای؟
2.در صورت بروز مشکل امکان درست شدن نیست؟
3.فایل باتری که فرمودید با باکس هست یا با فلشر؟
4.فایل باتری باید از کجا گرفت؟


ممنمون

سلام احسان عزیز
برای اینکه بقیه دوستانهم بتونن راحت به جواب سوالهای شما برسن برآن شدم تا جواب سوالهاتون رو به صورت یک مقاله جداگانه بنویسم
شما میتونید در قسمت یادداشت های موضوع: اخبار جدید...اپدیت مدل های جدید بخونید

mahdi یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

با سلام
یه سوال داشتم اگه کمک کنید خیلی ممنون میشم
چند روزه پیش arc s شارژ کردم و خاموشش کردم و بعد از 4 روز هر چی سعی کردم روشن نشد حتی شارژرم که وصل کردم چراغ گوشی روشن نشد به تعمیرگاه مراجعه کردم گفتن باتریش سالمه و مشکل سخت افزاری داره ولی هنوز بعد از گذشته 2هفته درست نشده
من گوشیمو نه آپدیت کردم و نه هیچ کاره دیگه لطفا هر چی به ذهنتون میرسه بگین چی کار کنم؟؟

سلام
والله دقیقا نمیشه اظهار نظر درستی کرد زیرا نیاز هست گوشی رو از نزدیک ببینم
ولی بیشترین ایرادی که هست از سی پی یو و ایسی فلش میباشد
در گوشی های htc و برخی از مدلهای x10وx8 این امر بسیار شایع هست
معمولا این مشکل بر میگرده به قطعات مصرفی کارخانه سازنده در خط تولیدش
بهرحال اگر با فلش کردن گوشی روشن نمی شود باید به سخت افزار روئ بیاورید

میلاد بابایی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

ترمیم بوت سری اکس پریا که به هر دلیل بریک شده رو بنده انجام میدم و بعد از انجام بی مشکل خواهد بود یعنی باتری لووو یا نات شارژینگ و.... را نخواهد داشت
همکاری هم میکنم
milad.b1367@yahoo.com

peyman جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

پس آیا مشکل 0% باتری arc با این روش ترمیم بوت حل می شود یا خیر
چون در سایت and_roid.ir این موضوع گفته شده و راه حل ان هم عوض کردن آیسی fuel gauge بود

سلام
خیر ...معمولا ترمیم بوت پروسه متفاوتی از ترمیم 0درصد باطری هست

بزودی و در چند ساعت اینده نرم افزاری را معرفی میکنم که می توانید براحتی این مشکل 0درصد را برطرف کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد