UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

arc arc-s توضیحاتی در باره این دو مدل به همراه مدل neo و neo-v

توضیحات این چهار مدل تقریبا با هم یکسان هستند 

 

یکی از دوستان(احسان عزیز) در بخش نظرات سوالاتی رو مطرح کرده بودند که به نظرم رسید ممکنه برای خیلی دیگر از دوستان  هم پیش بیاید ...بنابراین بر آن شدم تا سوالات رو به همراه پاسخ  آن به صورت یک مقاله درج کنم تا در رویت همه شما عزیزان باشد 

ممنون ......بابک نوری

 

 سوال:

یا سلام نکته ای که اشاره کردید توی هیچ سایتی ندیده بودم
سوالی واسم پیش اومد

از صحبت های شما اینا متوجه شدم
تا جایی که میشه به 2.3.4 اپدیت نکنیم.
اگر اپدیت شد روت نشه

اما سوالم اینه هست که 2.3.4امکان روت شدن نداره؟اگر هست با جه برنامه ای؟
2.در صورت بروز مشکل امکان درست شدن نیست؟
3.فایل باتری که فرمودید با باکس هست یا با فلشر؟
4.فایل باتری باید از کجا گرفت؟

 جواب:

سلام  عزیز 

 

خیر..کمی بد متوجه شدید یا شایدم من نگارشم خیلی واضح نبوده

 

ببینید..فرضا من یه گوشی ارک دارم...ورژن گوشیم 2.3.3 هست....دستگاه رو روت هم کردم....تا اینجا هیچ مشکلی نیست
حالا چه با باکس و چه با فلشر و چه با نرم افزار خود سونی اقدام به اپدیت به 2.3.4 میکنم...... 

بازم مشکلی نداره....بعد از اپدیت خب مسلما روت از بین میره و نیاز مجدد به روت هست.....و منم دستگاهمو با فایل gingerbreak (حالا چه از طریق فایل نصبی با پسوند apk و چه از طریق اکسپلویتی که در برنامه سو-پ-ر وان کلیک هست) روت میکنم.......... 

تا اینجا که مشکلی نیود......حالا اگر من این گوشی رو به 2.3.2 دانگرید کنم به مشکل باطری برخورد میکنم......درواقع گوشی رو نباید دیگه دانگرید کنید یا ابتدا اقدام به انروت و یا فلش مجدد روی همین ورژن 2.3.4 کنید تا همه چیز منجمله روت از بین بره و سپس اقدام به دانگرید کنید

 اما بهرحال دانگرید به 2.3.2 به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه و خطر پیش امدن مشکل باطری حتی ذر صورت فلش و پاک کردن روت قبل از دانگرید وجود دارد

در مورد بعدی هم:
فرض کنیدکه من یه ارک اس 2.3.3 دارم و اقدام به باز کردن بوت لودر دستگاه از طریق فست بوت میکنم ....... 

حالا اگه اقدام به اپدیت گوشی (از طریق OTA)  به ورژن 2.3.4 کنم.گوشی بعداز اپدیت روشن نمیشه و بریک میشه.....این ایراد قابل حل هست

 

اما درباره فایل باطری
فایل باطری رو هم از طریق باکس و هم از طریق فلشر میتوان روی گوشی ریخت...هر دو فایل موجود هست...

درباره روت کردن
تا جاییکه میدونم اخرین نسخه برنامه سو-پ-ر وان کلیک میتونه 2.3.3 و 2.3.4 رو روت کنه
البته از طریق gingerbreak.apk هم میتونید اقدام به روت نمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

1ارک مهمولی اومد واسه برنامه گذاری با سوپر وان کلیک روتش کردم تا قابلیت apps to sdبتونم فعال کنم .
اما هر کاری کردم نشد و از 10تا برنامه 2یا 3 تا نصب میشد.چه کار کنم
وژن هم2.3.3
)از طریق ROOT Toolsمسیر برنامه مموری گذاشتم)


احتیاج به شکستن بوت لودر هست؟


گوشی مشکلی واسش پیش اومده؟

سلام دوست عزیز
معمولا نیازی به روت برای نصب برنامه نیست
پیشنهاد من
ابتدا گوشی رو با اخرین فریمور منتشز شده فلش کنید-یاگوشی رو کاملا همراه با مموری ریست و فرمیت کنید
2-منوی گوشی رو انگلیسی کنید
3-برنامه ها رو با نرم افزار پاندا پی سی سوددت نصب کنید
4-برنامه ها رو برای نصب 5تا یا 10 تا انتخاب کنید و بعد از اینکه نصب شده 10تای بعدی رو نصب کنید
اگر تعداد برنامه ها زیاد باشه در هنگام نصب به مشکل بر می خورید .پس برنامه ها رو کم کم نصب کنید(با پاندا پی سی سوییت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد