UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

مدلهایی که ساپورت و انبریک نمی شوند را چه کنیم؟؟؟؟

سلام 

در این یادداشت قصد دارم  درباره گوشی هایی که بریک شده اند و توسط هیچ باکسی ساپورت نمی شوند  مطالبی بنویسم 

 

اینجانب با فعالیت خاص و سرمایه گذاری در زمینه جی تگ و کسب تجربه در طی سالیان در زمینه تعمیرات تلفن هایی همراه توانسته ام با بسیاری از بزرگان دنیای GSM روابط کاری و بعضا دوستی هایی نزدیک داشته باشم... 

 

همانطور که شاید از قبل بدانید باکس هایی که برای تعمیرات نرم افزاری موبایل ساخته می شوند از چند گروه تشکیل شده اند 

گروهی که تنها وظیفه تهیه و ساخت قطعات و اجزای باکس رو دارند و اقدام به تولید می کنند 

گروهی که وطیفه جمع اوری و انالیز اطلاعات رو دارن 

گروهی که پروگرمر و انالیز گر هستند و اقدام به نوشتن اپدیت های جدید میکنن 

و گروهی که اقدام به پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران می نمایند 

 

من همیشه بدنبال ارتباط برقرار کردن با دو گروه آخر هستم و این مسئله کمک شایانی به خدمات من می کند 

در ادامه به تفصیل شرح خواهم داد... 

 

همانطور که می دانید بر طبق سیاست هایی که برنامه نویسان و اشخاصی که اقدام به ساختن باکس و اپدیت ان و پشتیبانی فنی آن می کنن ممکن است فلان مدل جدید از یه مدل گوشی رو اماده برای پروسه ترمیم بوت داشته باشن اما اقدام به ارائه ان به  کاربران محصولات خود نکنن  

 

در واقع انتشار یا عدم انتشار اپدیت برای مدل های جدیدتر به منزله نداشتن و یا نتوانستن این گروه ها نیست 

 

ساده تر بگم....فرض کنید مدل HTC سنسیشن ساپورت نمیشه ولی فایل تعمیر بوت اماده هست ولی چون هفته پیش اپدیت فلان مدل رو دادن و تا 4 هفته دیگر هم اپدیتی ندارن که ارائه بدن برای اینکه صدای کاربران در نیاد 3 هفته بعد اقدام به ارائه اپدیت جدید می نمایند 

یا اینکه برای اینکه فلان محصول مشابه که رقابت و کل کل شدیدی هم با هم دارن نیاد و از روی اپدیت جدیدشون کپی پیست نکنه اقدام به منتشر کردن نمی کنن و البته بسیاری موارد و دلایل گوناگون دیگر 

 

با این مقدمه(طولانی) میرسیم به اصل مطلب 

 

همانطور که عرض کردم بنابر دوستی های نزدیک و یا کاری که با اینگونه ساپورتر ها و پروگرمر ها دارم و همچنین اطمینانی که در طی سالیان گذشته بوجود امده بسیاری از مدلهایی که به صورت رسمی ساپورت نمی شوند بنده فایل تعمیر انرا در اختیار دارم و اگر مدل خیلی جدیدی باشد می توانم با کمک و همکاری این دوستان مبادرت به تهیه و ساخت فایل تعمیر بوت کنم  

البته این روابط یک طرفه نیست و همانطور که قبلا اشاره کردم بنده هم در این زمینه سرمایه گذاری و هزینه بسیار کردم 

برای مثال فرض کنید که این دوستان ما می خواهند روی یک مدل تبلت جدید یا یک مدل گوشی جدید کار کنن و به من میگن فلان گوشی رو بخر...بازش کن...به فلان صورت کابل ها رو وصل کن ....حالا از فلان ادرس تا فلان ادرس رو بخون و فایل رو برامون آپلود کن....دوباره فلان کارو بکن...حالا این کارو بکن و غیره........ 

باور کنید بعضا 10 ساعت مداوم براشون مقادیر و تست هایی که لازم دارن رو انجام میدم و در بعضی اوقات به روزها و هفته ها هم میرسه ولی در عوض اینان هم به من کمک میکنن 

در کل یک رابطه 2 طرفه که هر دو سمت سود میبرن وجود داره 

  

دوستانی که از این گونه مدلهای بدون ساپورت در حال حاضر دارند میتونند با سپردن گوشی خود به این مرکز و کمی صبر و تحمل گوشیشون رو سالم تحویل بگیرن 

غالبا بیش از 80 درصد اینگونه مدلها تعمیر می شوند 

براتون میتونم بیشتر از 400الی 500 مورد رو مثال بزنم که در زمان خودشون و یا حتی در حال حاضر به صورت رسمی ساپورت نمی شوند ولی بنده موفق به تعمیر و آنبریک گوشی شدم 

تمامی اسناد مانند مدل گوشی نام و نام خانوادگی و ادرس و تلفن صاحبان این مدل گوشی های غیر قابل ساپورت موجود هست که تعداد حدودی ایشان به بیش از 500 مورد میرسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد