UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

مدل هایی که بزودی به لیست آنبریک اضافه می شوند

سلام 

یکی از جدیدترین خبرهایی که دارم این هست که بزودی آنبریک و ریپیر مدلهای زیر ارائه میشه 

 

سامسونگ: 

s5570i new galaxy mini 

s5380d new wave y young 

s5830i new galaxy ACE 

 

 HTC : 

1- SENSATION  لازم به ذکر هست که در 4 مذل سنسیشن از 4 نوع سی پی یو استفاده شده  

در مدل مخصوص AT@T از سی پی یو ST-Ericsson  استفاده شده و در 3 مدل دیگر از CPU های زیر: 

MSM8255 

MSM8255T 

MSM8260   

سه CPU اول پچ شده و فایل ترمیم بوت هم اماده هست  اما سی پی یو MSM8260 فعلا 5 پایه از 9 پایه اتصال جی تگ رو پیدا کردم و امیدوارم بزودی بقیه نقاط رو هم پیدا کنیم و انشالله بتوانیم بزودی این مدل رو هم به لیست ساپورت و ریپیر اضافه نماییم  

شاید براتون جالب باشه که مادربرد سنسیشن رو ببینید و نقاط اتصال جی تگ رو ملاحظه نمایید 

 

براتون عکس های دوطرف pcb رو گذاشتم....از بین بیش از70-80 تا پایه باید تنها 9  پین یافت شود که تا کنون موفق به یافتن 5 پین صحیح شدم....البته 4 تای دیگه رو هم موقعیت رو میدونم اما نقطه صحیح رو هنوز پیدا نکردم 

اما بزودی و در اولین فرصت روی این مدل بصورت جدی کار میکنم......با آقای LEGIJA ساپورتر باکس RIFF  سر موضوع کل کل  کردم که من پین اوت پیدا میکنم و شما فایل ریپیر رو اماده کن... 

الان 3 ماهه که فقط 5 تا پین پیدا کردم ولی خود ایشون هم هنگامی که دید 5 تاشو پیدا کردم از تعجب مونده بوذ که چی بگه جز تشکر 

 

 

2-RADAR 

3-EXPLORER

نظرات 1 + ارسال نظر
sajjad چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://toodartoo4.blogfa.com

salam man galaxy fit daram LCD shekaste meshe tamer kard badesh hazenash chegadr mishe mamnon

لطفا با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد