UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

اضافه شدن چند مدل جدید سامسونگ ..ریپیر ...آنبریک

سلام 

 

مدلهای زیر به لیست ترمیم بوت اضافه شدند 

 

سامسونگ

S5570i 

S5830i 

S3850 

S5360D 

 

HTC

HD7 PRO 

Flyer Tablet 

------------------------------------------------------------------------

نظرات 3 + ارسال نظر
farhood جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
من دو ماهیه گوشی آندرود دارم و هیچ اطلاعاتی ازش ندارم
امروز گوشی هنگ کرد هر کاری کردم خاموش نشد چون یه جایی خونده بودم usb رو وصل کردم بعد باتری رو در آوردم بعد usb رو هم جدا کردم
حالا روشن میکنم نصف آهنگ روشن شدنو میزنه بعد یکم وای میسته بعد صفحش سیاه میشه و همونجوری میمونه
گوشیم LG optimus black P970 هستش
لطفا کمکم کنید راهنمایی کنین که چیکار کنم مرسی
mo_4_ho@yahoo.com

سلام
احتمالا نیاز دارید که از ریکاوری وایپ کنید
البته قبلش باید بدونید که کلیه اطلاعاتتون پاک میشه

اگه با وایپ درست نشد باید رام نصب کنید...پیشنهاد میکنم اگر خیلی وارد نیستید به یه تعمیرگاه مجرب مراجعه نمایید

ممنون

شهاب شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
من سه ماه پیش گوشی S5830i خریدم چند رو ز پیش وسط یک بازی هنگ کرد و مجبور شدم باتریش رو در بیارم حالا وقتی روشن میکنم فقط تا ارم سامسونگ بالا میاد چند لحظه صبر میکنه بعدش میره اول همینطور ادامه داره خواستم فلش کنم ولی وقتی سه تا کلید رو نگه داشتم به دانلودینگ نرفت حتی به چند تاتعمیرگاه هم بردم و نشون دادم کسی سر در نیاورد
لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم
ممنون

سلام عزیز
گوشی شما کمتر از یکساعت(شاید هم 30 دقیقه )تضمینی درست میشه

لطفا با شماره های من تماس بگیرید یا به ادرس ما مراجعه نمایید

09197669919
02144268232
تهران خ ستارخان بعداز فلکه اول صادقیه پاساژ مرجان پ34
بازرگانی آریان
ممنون
بابک نوری

امیر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام ببخشید گوشی من Galaxy Ace 5830i
گوشی من وقتی روشن میشه فقط ارم سامسونگ رو میاره
به دانلودینگ هم میره ولی وسطش گیر میکنه
ایا قابل تعمیر هستش ????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد