UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

تعویض آی سی فلش eMMC Chip ..... HTC

قسمت دوم  : 

قیمت ها بروز شد(کاهش 10 الی 30%)

 

HTC : 

 

1: سری Desire Nexus_One HD2 HD7  

Nand 

ایراد : خاموشی کلی / هنگ روی آرم HTC /  عدم رایت بوت توسط جی تگ 

هزینه : 120 الی 150 بستگی به مدل دستگاه و ظرفیت 256mb/512mb/1gb آی سی nand 

زمان تعمیر 1 الی 7 روز(به علت محدودیت آی سی و قدیمی بودن مدل ها) 

 

2-سری Desire HD  Desire_S   Desire_Z    Incredible_S 

ایراد : خاموشی دستگاه بعداز آپدیت از طریق wifi / خاموشی ناگهانی و بی دلیل / هنگ روی آرم HTC / عدم روشن شدن و 7 ویبره متوالی  

هزینه :  eMMC های : 

2GB 200,000 

4GB 250,000 

8GB 275,000 این چیپ فقط برای Desire_S مورد نیاز هست  

زمان تعمیر 1 الی 24 ساعت 

 

3- سری One-X 

ایراد خاموشی کلی / هنگ روی آرم  

هزینه تعویض eMMC  

16GBموجود نیست 

32GB موجود نیست

زمان تعمیر : 3 روز کاری 

 

4- سری One_S  

ایراد : خاموشی کلی / هنگ روی آرم / عدم رایت بوت توسط جی تگ 

هزینه :  

8GB 350,000 

16GB 450,000 

زمان تعمیر : 1الی 3 روز کاری 

 

5- سری One_V که متاسفانه خرابی eMMC بسیار شایع هست 

هزینه :  

چیپ فلش 4GB  

250,000  

زمان تعمیر : 1 ساعت (در صورت موجود نبودن قطعه قبل از تعمیر زمان مورد نیاز اعلام می شود) 

 

6- سری Sensation  Normal_XE_XL 

ایراد : هنگ روی آرم / عدم فلش / داغ شدن زیاد / عدم رایت بوت توسط جیتگ / رایت کامل بوت اما عدم روشن شدن 

هزینه :  220 الی 300بستگی به مدل و سایز چیپ(سایز فیزیکی نه ظرفیت) 

زمان 1 هفته 

--

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد ب شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

این چه طرز حرف زدن و ادبه؟؟! اصلا حالا هر چقد هم قیمت بالا باشه.
من تازه گوشیمو (سونی ایکس پریا اس) دادم آقا بایک همین مشکل eMMC رو داشت قیمتی که ایشون دادن واسه آی سی 32 گیگ منصفانه بود چون از یکی دو جای دیگه هم پرسیدم. شما هم طرز حرف زدن درست رو یاد بگیر واقعا متاسفم.

احمد یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
من گوشیم i9100g با رام 2.3 هیچ مشکلی نداشت تا به 4 با پیت! فلش زدم(اودین) از اون موقع بعضی وقتا روشن خاموشی میکردم چندبار رو ارم اول ریبوت میشد بعد از پایان گاراتی فول واتیپ و رام غیر رسمی زدم الن بعضی مواقع که ریبوت میکنم تا باتری رو چند دقیقه بیرون نیارم اصلا روشن نمیشه!!
مشکل سخت افزاریه؟
ممنون

سلام احمد جان

ممکنه از چیپ فلشتون باشه اما ابتدا موارد زیر رو چک کن و اگر مرتفع نشد گوشیت رو بیار پیشم تا ایراد دقیق رو برات مشخص کنم
1- با ریکاوری رسمی و نه ریکاوری کاستوم فول وایپ کن
2-حافظه داخلی رو با کد زیر ریست کن
3855#*2767*
3-باطریت رو دربیار و دوباره داخل گوشی بزار ولی روشن نکن و ببین که آیا علامت باطری روی صفحه میاد یا نه(بعداز 30 ثانیه)؟؟؟ منظورم علامت َشارژ هست بدون وصل کردن شارژر

از طرف یک جامعه شناس دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام - من داشتم پست های گذشته وبلاگتان و همچنین نظراتش را می خواندم که از شیوه گفتارتان با کسانی که از شما انتقاد کرده بودند بسیار خوشم آمد (مثلا توضیحاتی که در مورد اینکه برای استفاده از واژه اولین بار در جهان به چند نظر ارسالی داده بودید و ...) . این ادب شما برای من بسیار با ارزش است حتی بیشتر از وبلاگ پربارتان . امیدوارم همیشه موفق باشید و از دانشتان در راه درست بهره ببرید . خواستم یک انتقاد هم کرده باشم از شما : (زکات علم نشر آن است) این جمله معروف را حتما شنیدید . چقدر خوب بود که شما این علمی که دارید را نشر می دادید و نه فقط یک شماره بدهید و قیمت بگذارید چه خوب بود وبلاگتان قسمتی داشت که نحوه این کارها را به بقیه دوستان هم آموزش می داد درست مثل همان زمانی که خود شما هم از دانسته های دیگران استفاده کردید تا به اینجا رسیدید! - من کارم اصلا با موبایل نیست ولی حیفم آمد این مطالب را ننویسم چون احساس کردم شما ارزش آن را دارید .

سلام عزیز
ممنون از توجهاتتون و ممنون از راهنمایی بسیار ارزشمندتون....
--
لطفا به 2 نکته توجه کنید
1-من در سایت http://forum.gsmhosting.com/vbb/f634/ که معتبرترین و قدیمی ترین وبسایت در دنیای GSM هست پروداکت ساپورتر یکی از بهترین و معروفترین باکس های جی تگر دنیا یعنی باکس RIFF هستم...به قول شما زکات علمم رو اونجا میدم....هر کسی از هرکجای دنیا که در ضمینه تعمیرات فعالیت می کنه و براش مشکلی پیش میاد اگر از من سوال کنه بدرستی راهنماییش میکنم....اینو از 4000تا پستی که اونجا نوشتم میتونید متوجه بشید
--
نکته دوم:
این وبلاگ برای اطلاع رسانی و خدمات دهی به مشتریان و در واقع کاربران هست و نه برای تعمیرکاران و همکاران عزیز....(بالاتر توضیح دادم که اگر همکار و تعمیرکاری سوالی داشته باشه و یا مشکلی داشته باشه میتونه در اون ادرس و یا در مسنجر ازم سوال کنه)
اینو در نظر بگیرید که آموزش سخت افزاری برای افراد عادی که تخصصی در ضمینه تعمیرات ندارند بسیار خطرناک و مخرب هست....چون ممکنه اسیب های جدی به گوشیشون وارد کنن
--

ممنون

ali دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

چقد ساده اند کسانی که قکر میکنند فقط این آقا تعمیر کار این گوشی هاست!!!و جقدر ساده اند کسانی که پول خود را در جیب چنین افرادی می ریزند!!
سکوت می کنم و دیگر هیچ!

سلام عزیز

ممنون از نظرتون...اما ممکنه به چند نکته زیر دقت کنید و سپس جواب چند سوال من رو بدید؟؟؟

من هیچوقت و در هیچ کجا ادعا نکردم که تنها کسی هستم که میتونم این گوشی ها رو تعمیر کنم اما همیشه ادعا کردم که در این ضمینه بهترینم....
1-ممکنه 1 نفر رو معرفی کنید که قطعاتی که موجود دارم(شامل آی سی های فلش-هارد-eMMC-Nand-و CPU) اونم نه چندتا بلکه حداقل از هرکدوم 100تا....رو از هر کدوم 1 عدد رو داشته باشه؟؟؟
2-ممکنه 1 نفر رو معرفی کنید که حتی اگر 1 عدد از قطعات بالا رو داشته باشه و کیفیت قطعاتش از اجناس من مرغوب ترباشه؟؟؟(با بسته بندی تک به تک(نه فله ای) و دارای پارت نامبر معتبر و پلمپ خود شرکت مربوطه؟؟؟؟
3-ممکنه یک نفر رو به من معرفی کنید که بتونه در 30 دقیقه آی سی فلش گلکسی نوت رو تعویض کنه؟؟؟ یا در 30 دقیقه آی سی هارد 9100 یا همون اس2؟؟؟(من به شما 100 تا مشتری رو معرفی میکنم )
4-یا یک نفر رو پیدا کنید که بتونه در حضور من سی پی 2 طبقه چسب دار دیزایر اچ دی یا N7000 رو در عرض 1هفته تعویض کنه.(من 1ساعته تعویض میکنم)......

هر کسی که شک و شبهه ای در این ضمینه داره میتونه با تلفن من تماس بگیره و بیاد به محل کارم و از نزدیک کارم رو ببینه تا بلکه یقینی باشه برای دوستان عزیز////

نکته پایانی : من نمیتونم بفهمم که چرا اگر کسی کاری رو به بهترین نحو ممکن انجام میده و تمام ادعاهاش رو ثابت میکنه(بانک اطلاعاتی من شامل بیش از 3000 شماره تلفن مشتری هست از تمامی شهرهای ایران که میتونن صحت ادعاهای من رو تایید کنن) بجای اینکه تشویقش کنین و ازش حمایت کنین ازش انتقاد بی دلیل می کنید....
باور کنید از هیچ چیزی بیشتر از انتقاد صحیح خوشحال نمیشم...چون باعث میشه ایراد های کارم رو متوجه بشم و برطرف کنم...به این میگن موفقیت...
------
و آخر داستان......
دوستان عزیز...من مطمئنم که بسیار تعمیرکارانی در ایران هست که بسیار بهتر و باتجربه تر و قدر مسلم مجرب تر از من هستند اما به این نکته توجه کنید که من از 2سال پیش هرگونه تعمیرات موبایل رو کنار گذاشتم.....
بله درسته من تعمیرات موبایل رو به صورتی که شما میدونید انجام نمیدم....توضیج می دم:
من از 2 سال قبل ایرادهای گوشی مانند ضربه یا آب خوردگی..شکستگی ال سی دی و تاچ...عدم انتن دهی ..شارژ و خلاصه کلیه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری رو کنار گذاشتم و تمام وقتم رو صرف یک گزینه کردم:
بله درسته...فقط "JTAG"
مطمئنم که در ضمینه JTAG کسی نمیتونه منکر این بشه که کارم رو بلد نیستم یا دیگرانی هم هستند که بهتر از منند....فراموش نکنید که بنده پروداکت ساپورتر این محصول در سرتاسر دنیا هستم....

از سال قبل به اینور هم در ضمینه سخت افزار فقط یک کار را انجام دادم.
اونم تعویض سی پی یو و ای سی فلش چند مدل خاص از برند سامسونگ و HTC....و دیگر هیچگونه تعمیرات دیگر را انجام ندادم و نمیدم...بخاطر همین عرض کردم که عزیزانی هم قطعا هستند که از من در ضمینه کاری خودشون برترند....

بهرحال پیشرفت شما عزیزان پیشرفت ایران عزیزمون هست و پیشرفت ایران هم افتخار من و همه شما

ممنون
با ارادت
بابک نوری
-------------------------
---------------------------
--------------------------

در پاسخ به قسمت دوم حرفتون باید عرض کنم که واقعا خوشحالم که قرار هست سکوت کنید
دوست عزیز مگه من از کسی پول زور می گیرم...یا مگر کسی رو مجبور میکنم...؟؟؟

دوست عزیز من.... من متوجه نشدم که کدام قسمت از حرف های من در وبلاگم یا کدوم مسئله دیگر باعث ناراحتیتون شده؟؟؟
البته مطمئنم که شما همکار هستید و احتمالا از اینکه خودتون نمیتونید یا شاید هم کمی بازارتون کساد هست دلخور هستید اما چرا باید کسی که گوشی یک میلیون و خورده ایش خراب شده و شما و چندتااز همکارای دیگه هم نتونستین درستش کنید چرا باید ایشون ساده باشه؟؟؟ اونهم وقتی که گوشیش رو من یک ساعته درست میکنم؟؟؟ البته شاید بجای اینکه ساده باشه و پولش رو تو جیب من بریزه بهتره گوشیش رو تو جیب شما بندازه...

عزیزم انصاف هم خوب چیزیه..من پول تعمیر گوشی رو می گیرم...شما هم اگر بلدید خب تعمیر کنید و هزینه اش رو بگیرید


......

نوید سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

چرا نظر پاک میکنی

خوب داداشم قیمتتات کاذبه دیگه

برد وان ایکس 650 اونوقت این کاری که شما میگی 600

مونصف باش

بگذریم که بعضیاش قلق داره حل میشه

سلام عزیز

عذرخواهی من رو برای پاک کردن نظرتون بپذیرید اما بهرحال اگر شما مثل الان توضیح میدادید مطمئنا نظرتون پاک نمیشد
---
اما توضیح:
اولا که من مطمئنم که مادربرد سالم و اکبند وای ایکس 650 نیست جون اگر باشه در همینجا اعلام می کنم که بصورت نقدی در هر زمان و هر مکانی که شما بفرمایید تعداد 30 عدد خریداری می کنم و در اینده هم این امر ادامه خواهد داشت

دوما:
به نظر شما من که بابت تعویض ای سی فلش وان ایکسی که در هیچ کجای دنیا و توسط هیچ باکسی به دلیل ساختار و بیس Tegra3 ساپورت نمیشه و در واقع اصلا جی تگ نداره و شما حتی اگر بتونید ای سی خامش رو پیدا کنید و حتی اگر بتونید تعویضش کنید .چطور می خواهید اون آی سی خام رو پروگرام کنید مبلغ 650 یا 600 می گیرم آیا واقعا زیاده؟؟
واقعا شما فکر میکنید همه اون مبلغ اجرت و سود من هست؟؟؟ مسلما خیر.....

مطمئن باش من می دونم انصاف یعنی چی؟؟؟
اینو از لبخند رضایت مشتریانم بعداز تعمیر گوشیشون اینو متوجه میشم...
از کسایی که وقتی گوشیشون رو یک ساعته صحیح و سالم تحویل می گیرن بازهم نمیتونن باور کنن که گوشیشون درست شده متوجه می شم..چون گوشیشون بعداز چند ماه دست به دست شدن و تعمیر نشدن پیش من 1ساعته درست شده

بگذریم...نظر شما برای من محترم هست...


ممنون
بااحترام
بابک نوری

از طرف یک جامعه شناس چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

من تا حدودی قانع شدم (تا حدودی!) هر چند که می توانستید پاسخ آن را هم ندهید و پیامم را پاک کنید اما چه بهتر بود این مطالب به زبان فارسی و در یک مکان مشخص برای علاقه مندان فارسی زبان داخل کشور گردآوری می شد . در کارتان موفق و عاقبت به خیر شوید خدانگهدار .

- چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

برادر گرامی یک عده کم اطلاع را گیر آوری داری سو استفاده می کنی! وقتی کسی نباشد که بر قیمت ها نظارت داشته باشد همین می شود . این پول ها حرام است و شکم هایی که با این پول ها پر شود پر است از آتش .

بی خودی نمی خواهد باز حرف های گذشته ات را تکرار کنی چون من خودم به اندازه شما از این موارد آگاه هستم . قیمت های شما از طریق اتحادیه پیگیری خواهد شد منتظر باشید .

سلام عزیز
مطمئنا این گفته شما رو هیچ کسی نمی پذیره " برادر گرامی یک عده کم اطلاع را گیر آوری داری سو استفاده می کنی".....
میدونید چرا؟؟؟؟؟ ماشالله 90درصد کاربران در خیلی مسائل مربوط به گوشیشون از من واردترند...زیرا اونها تنها یک مدل گوشی دارن و با داشتن وقت کافی و البته اشتیاق زیاد تمام اوقات بیکاریشون رو صرف مطالعه یا جستجو برای برنامه ها و امکانات و رام ها و قابلیت های جدید برای گوشیشون می کنن.....در صورتی که من شاید بلد نباشم یه رام کاستوم نصب کنم....چه برسه به کوک کردن یه رام یا صدتا مسئله دیگه...
منظورم در کل اینه که ماشاله کاربران ایرانی دیگه مثل گذشته از گوشیشون برای بلوتوث کردن استفاده نمیکنن.....
---

درباره قمت دوم فرمایشاتتون باید عرض کنم که تمامی قطعاتی که خریداری کردم برای حدودا 10 ماه قبل هست....اینجا اصلا مجالش نیست که بخوام درباره گرانی یا هر چیز دیگری توضیح بدم...اما مطمئنا اگر به همین روال باشه و تا اخر امسال قطعاتم رو تموم کنم مطمئنا به قیمت سال گذشته نمیتونم خریداری کنم
--
اگر واقعا قصدتون کمک هست و از گرانی (که نیست) مطمئنید و طبق فرمایش خودتون از همه چیز خبر دارید برای من قطعات مورد نیازم رو تامین نمی کنید......خب من از شما ارزون تر بخرم به دیگران هم ارزونتر میدم
لطفا برای ارسال لیست قیمتتون با من تماس بگیرید

ممنون
بااحترام
بابک نوری

احسان چهاردولی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.irangsm.vcp.ir

سلام

دوستانی که میگن قیمتها بالاست و ... یا همین شخصی که گفته: ---""" بی خودی نمی خواهد باز حرف های گذشته ات را تکرار کنی چون من خودم به اندازه شما از این موارد آگاه هستم . قیمت های شما از طریق اتحادیه پیگیری خواهد شد منتظر باشید """ --- اگه از روش انجام چنین کارهایی آگاهی دارین نباید همچین صحبتهایی بکنید ! فک نکنم از 100تا تعمیرکار 1-2 نفر بیشتر بتونه کارهای فوق رو انجام بده ضمنا همین اتحادیه که فرمودین روش کار با منوی این گوشیها رو بلد باشه جای تعجب داره تا چه برسه به جنین خدمات تخصصی !!! تو شهر ما که کارشناس اتحادیه محاله بدونه jtag چی هست چه برسه به باقی مسائل .... یه عده بیسواد واسه ما شدن این کاره شما چه میدونید واسه بدست آوردن این تجربیات جقدر هزینه و وقت صرف شده پس اگه انتقادی هم میکنید به جا و درست باشه , کسی هم از روی اجبار زیر بار این هزینه ها نمیره اگه خواست میده تعمیر اگه نخواست گوشی رو اوراقی میفروشه یا مینداره سطل آشغال , والله خسته شدیم از بس این حرفهای مفت مشتریها رو شنیدیم .... همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم ساعت 3 صبح هستش دارم رو ایراد یه گوشی کار میکنم و شما تو خواب نازی واسه چی ؟! واسه اینکه راه حلی برا تعمیر یه مشکل که چند تا تعمیرکار دیگه نتونستن انجام بدن پیدا کنم و این حق من و همکارایی مثه آقای نوری هست که واسه زحمتهایی که میکشیم مبلغی که میدونیم واسه این کار منصفانس بگیریم اونوقت یکی مثه شما پیدا بشه بگه " از این موارد آگاه هستم " خخخخخخخخخ


با تقدیم احترام
احسان چهاردولی

hassan جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید
قربان من یه تبلت dell streak 7 دارم که بوتش پاک شده به خاطر رام کاستوم آیا قادر به تعمیر هستید؟؟؟؟

ahmadifardh@gmail.com

سلام عزیز
بله ...قابل ترمیم هست
لطفا با من تماس بگیرید
---
09197669919
02144232242

ali دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

حرفای شما بسیار محترمانه هستش و من قطعا از این موضوع خوش حالم
اما نکته ای که مد نظر دوستان قرار میدم این هست:
آی سی فلش به هیچ وجه قابل تعمیر نیست و این یه اصطلاح هستش که آقای نوری ازش استفاده می کنن.به صورت تخصصی هارد داخلی دستگاه هستش که باید عوض بشه.قیمت نوی این قطعه برای دستگاه گالکسی اس 2 (حالا میگم آی سی فلش که اقای نوری رو هم ناراحت نکنیم) 50 هزار تومان هستش که با دستمزدش میشه 100 تومن اما چون این دوستان تخصص دارند دادن 150-200 تومان به نظر منصفانه میاد.جدای از این حرف وقتی گوشی با جی تگ درست نمی شه صرفا عوض کرن آی سی فلاش یا همون هارد داخلی به صرفه نیست و با یه قلق کوچیک که تعمیرکارا بلدن این مشکل حل میشه پس بهتره سر همو کلاه نزاریم/همه ی ما ایرانی هستیم هموطنیم و بهتره تو این موارد به همدیگه کمک کنیم و سطح توقعمون از مشتری رو پایین تر بیاریم--آقا بابک یه نفر که 1400 میده وان ایکس میخره اینجوری نیس که پول از سر و کلش پایین بالا میره!!بد بخت با یه سختی این پولا به دست آورده حالا کاری به پولدارا ندارم که حالا بخواد 300 400 بده برا یه مشکلش!!!واقعا شما یه کم قیمت رو پایین بیار و مرد باش و مطمین باش من به شخصه برات مشتری پیدا می کنم!!
موفق باششیی عزیزم
یا علی

سلام علی جان
اجازه بدید جدا جدا جواب فرمایشاتتون رو بدم
1-بله کاملا درسته ..آی سی فلش قابل تعمیر نیست...باید تعویض گردد
2-شما می فرمایید این چیپ برای اس2 مبلغ 50هزارتومان هست...عالیه...ممکنه فردا برای من 100 عدد بفرستید ..من از شما به مبلغ 100هزارتومان می خرم.....دوبرابر قیمتی که شما دادید

3-اجرت من در برخی موارد 50 و در برخی دیگر مانند تعویض سی پی یو 2 طبقه مبلغ 100 تومان هست....150-200 شما واقعا زیاده

4-اگر واقعا شما روش رو بلدید که گوشی هایی که با جی تگ درست نمیشن با یه قلق ساده درست میشن .من حاظرم این قلق رو به هر قیمتی که شما بگید از شما خریداری کنم و بابت اموزشش هر مبلغی که بخواهید بهتون پرداخت میکنم.....
یا یک گوشی با همین مشکل به شما میدم و شما اگر توانستید بدون تعویض چیپ اونو درست کنید همون گوشی رو به شما هدیه می دم

5-قطعا حرفتون متین و بجاست....منم دقیقا می خوام که به دیگران کمک کنم که گوشی گرون قیمتشون رو بعداز خراب شدن نندان دور...یا به قیمت های بسیار ارزون برای اوراقی نفروشن...
5-1-مسلما همینطوره....کی گفته یه کارگری که حقوق 6ماهشو جمع کرده و یه گوشی 1.5میلیونی خریده پولداره....خیر.اینطور نیست

6---از شما بابت پیدا کردن مشتری برای من بسیار ممنون و سپاسگذارم...اما اینو در نظر بگیرید که بقدری مشتری دارم که در اکثر اوقات مجبور هستم گوشی رو تحویل نگیرم و موکول به جندروز آینده کنم...در مورد مرد بودن هم که بهتره چیزی گفته نشه...چون اونقدر مرد بودم که به عنوان اولین ساپورتر ایرانی یه دستگاه معروف شناخته بشم..این از لطف خدا..تلاش خودم و حمایت شما عزیزان بدست اومده


.....
بااحترام
بابک نوری

احمد چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

دوست عزیز من i9100g رو که گفتید رسیت و وایپ بکن و باتری رو جابزن ببین علامت شارژ میاد یا نه! رو انجام دادم ولی علامت شارژ نیومد بعد 30 ثاینه!
بعد با رام آیس که 4 فایله بود وجدیدا تو And-roid.ir بود با اودین فلش زدم
مشکل بوت لوپش! حل شده و دیگه بعد رسیت گوشی لوپ نمیشه و باتری رو هم در میارم روشن میشد ،ولی امروز بدون دلیل دیدم گوشی خاموش شده و روشن نشد !باتری رو دراوردم جا زدم باز درست نشد!شارژو وصل کردم علامت شارژ اومد پاورو زدم روشن شد! واسه تست بعد چندساعت استفاده باتری رو دراوردم و جا زدم بدون مشکل روشن شد!
اعصاب واسم نزاشته بااینکه گوشی بدون مشکل دیگه ای داره کار میکنه و مشکل لوپ حل شه ولی این مشکل بااینکه ممکنه حالا حالاها دوباره اتفاق نیوفته ولی رو اعصابه
متاسفانه من تهران نیستم تا گوشی رو بیارم براتون تست کنید :(
میخوام بدونم شما گفتیتد علامت شارژ رو تست کنم و نیومده مشکلش مشخص میشه ؟
+اینکه آیسی فلش که گفتید ممکنه ا اون باشه همون emmc هست؟یعنی باید واسه این مشکل این همه هزینه بکنم؟
ممنون از پاسخ

سلام
ممکنه از سوکت شارژ یا فلت شارژ باشه
بعید میدونم از چیپ فلش یا همون emmc باشه
--
باید گوشی رو از نزدیک ببینم
لطفا تماس بگیرید
ممنون
09197669919
بابک نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد