UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

I9300 N7100 Imei & BaseBand " Unknown " Repair

سلام عزیزان 

 

مفتخرم که اعلام کنم از امروز اقدام به ارائه خدمتی جدید به شما عزیزانی که گوشیتون با مشکل زیر برخورده است نمایم

Samsung Galaxy S3 I9300 

 Samsung Galaxy Note 2 N7100 

  

 از بین رفتن شماره سریال و بیس باند و عدم شناسایی سیم کارت و عدم آنتن دهی 

 

***برای اولین بار و بدون وابستگی به هیچ شرکت یا نمایندگی خاصی*** 

 

دوستان عزیز توجه داشته باشن که راه حل های نرم افزاری بسیاری در نت خیلی وقت هست که منتشر شده و البته منظور ما از ؛اولین بار؛  تعمییر سخت افزاری هست 

 

--------------------------------------------------------------------------------- 

 

بسیاری از دوستانی که اقدام به آپدیت گوشی خود از طریق نرم افزار Kies نموده اند متاسفانه Imei & BaseBand گوشیشون رو از دست داده اند و متقاعب آن عدم شناسایی سیم کارت و عدم آنتن دهی 

 

 

ممنون 

بااحترام  

بابک نوری 

 

09197669919 

02144232242 

تهران خ ستارخان بعداز فلکه اول صادقیه پاساژ مرجان همکف پ34 بازرگانی آریان 

------------- 

----------------------------------------------------------------------- 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام خسته نباشد گوشی n7000 دارم16 گیگ به ک خواستم رام نصب کنم هیچ را می روی آن نصب نمیشد راهنمایی کردن ک با پیت کاستم بزنید نصب میشه و نصب شد وقتی رام 4 به بالا نصب میکردم هنگ میکرد.ب 2.3.6 نصب کردم دیگه هنگ نمیکرد یه بار دیگه خواستم رام 4 نصب کنم که هیچ کدوم از فایل پیت ها جواب نگرفتم. گفتن فقط با جیتگ درست میشه. جیتگ هم کردم رام4.1.2 نصب کردم بعد 2روز به طور فجیح هنگ میکرد هرجای گوشی میرفتم 2دقه بعد هنگ میکرد .ریست فکتوری کردم نتیجه نگرفتم بازم هنگ میشه.رام 4 فایله نصب کردم باز هنگ میشه. دوستان به راهنماییتون احتیاج دارم.الان بازم رام نصب کردم 4.1.2.باهاش کار نکردم صفحه خاموش شد خواستم کار کنم دیدم هنگ کرده .رام چهار فایله ای ک میزنم 4.1.2خاور میانه هست میشه اشکال از رامه باشه؟؟؟ چون 2.3.6 ک نصب میکنم خوب کار میکنه و هنگ نمیکنه مشکل از چی میتونه باشه؟4 به بالا که میزنم هنگ میشه
ویه سوال دیگه با رام 2.3.6 ک هستم میخوام آپدیت کنم از طریق وای فای ولی این پیغامو میده No update available
ممنون میشم راهنماییم کنید و کشکلو بهم بگید.

سلام عزیز
اولا اینو در نظر داشته باشید که گوشی شما بدسکتور در هارد داخلی دارد
این ایراد تنها با تعویض چیپ به طور کامل برطرف میشه
---
ورژن 2.3.6 به حداکثر 120مگ برای پارتیشن کش احتیاج داره در صورتی که 4.1.2 به حداقل 200 مگ...و به این دلیل هست که شما با پیت های کاستوم در 4.1.2 مشگل دارید
---
در صورت تمایل برای تعویض چیپ با یکی از شماره های ما تماس بگیرید

ممنون

حمید چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام من هر چندبار تماس گرفتم جوابگو نبودید. گوشی من نوت 2 هست گوشیو نو گرفتم بعد از 20 روز آنتنش خود به خود پرید و بیس باند و سریال گوشی پرید. دادم تعمیر نشد گفتن باید آی سی بیس باندش عوضشه و. میخواستم هزینه تعمیرشو بپرسم اگه از بیس باند باشه

سلام عزیز
همانطور که بهتون هم قبلا عرض کردم هزینه تعمیر مشکل IMEI و BB :
نرم افزار:150
سخت افزار 300
و البته اون قیمت های بالاتری که بهتون دادن مورد تایید من نیست و به نظر من مناسب نیست
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد