UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

سلام عزیزان 

بعداز مدت ها بالاخره فرصتی شد تا دوباره در خدمتتون باشم 

ابتدا لازم هست بگم که بسی جای خوشحالی است که شما عزیزان به من لطف بی نهایت دارید و با نظرات عالیتون/انتقادات سازنده تون به من کمک می کنید که هر روزه بیش از گذشته در خدمت عزیزانی چون شما باشم و بتونم خدمتی هر چند کوچک برای شما عزیزان و اعتلای نام ایران عزیزمون در دنیای GSM داشته باشم 

این اعتراف لازم هست که اگر شما عزیزان/همکاران و کاربران نبودید هیچ وقت در این مرحله علمی/شغلی/فنی نبودم که اکنون در سمت ساپورتر بهترین/کارآمد ترین/محبوب ترین باکس جیتگر دنیای GSM یعنی RIFF-Box هستم 

اگر لطف شما نبود هیچ وقت اقای Blanq(نام مستعار کاربری) مدیر مجموعه Z3X محبوبترین  و قدیمی ترین باکس خدمات سامسونگ در یک فروم عمومی و در بخش مخصوص به باکس جیتگ جدید خودشون از من تعریف کنه و درخواست همکاری و ساپورتری بده(ایشون از لحاظ کاری رقیب تیم ما یعنی RIFF-Team میباشند.پس میتونید متوجه بشید که چنین درخواستی چه ارزش و اهمیتی داره)  

به همین خاطر و به جهت تشکر و قدردانی از شما عزیزان و همکاران گرامی بر آن شدیم که هدیه ای هر چند کوچک و در راستای تشکر کردن از شما عزیزان در نظر بگیریم 

 

به همین جهت تمامی کاربرانی که مشکل بریک شدن دارن میتونن از تاریخ 1/8/1392 الی 8/8/1392 همه روزه از ساعت 18 الی 20 برای آنبریک کردن رایگان گوشی های خود مراجعه نمایند 

و در این راستا همچنین تمامی همکاران عزیز نیز می توانند از تاریخ 9/8/1392 الی 16/8/1392 به جهت آنبریک کردن حداکثر 3 دستگاه در ساعات 17 الی 21 مراجعه نمایند 

 

باشد که بتوانم خدمتی هرچند کوچک در راستای تشکر از شما عزیزان بنمایم 

-- 

 

*** 

1-لازم به توضیح هست که آنبریک رایگان کاملا و 100% رایگان هست و هیچ گونه هزینه ای بابت هیچ گونه موردی اخذ نخواهد شد 

2-همکاران عزیز برای تسریع کار و حفظ زمان میبایست اقدام به بازکردن گوشی نمایند و صرفا مادربرد رو به جهت آنبریک کردن تحویل دهند 

3-این خدمات صرفا برای گوشی هایی که در حین انجام عملیات نرم افزاری بریک شده اند میباشد/گوشی هایی که خودبخود یا بر اثر آب خوردگی و یا ضربه خاموش شده اند و به هر عنوان مشکل سخت افزاری دارند شامل این طرح نمیباشد 

4-کاربران و یا همکاران عزیزی که از شهرهای دیگر و یا حتی از داخل تهران اقدام به ارسال گوشی می کنند هزینه ارسال و برگشت به عهده ایشان می باشد(هزینه های پیک/پست/تیپاکس/غیره) 

 

ممنون  

با احترام 

بابک نوری

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

به نظر من شما آدم از خود متشکری هستید اولا ساپورتر باکس بودن دلیل بر توانایی یک نفر نیست دوما تیم شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه ریف رو شما ساختی که می گی تیم ما

سلام عزیز
اولا که ریف که یه جعبه ساخته شده از آهن و یه پی سی بی با 4 تا دونه ic بیشتر نیست که چینی ها می سازنش...خیر ریف رو نه من میسازم و نه دیگر اعضای تیم

2- دوما وقتی کسی میگه تیم ما .منظورش تیم من(برای من) نیست....منظورش اینه که من عضوی از فلان تیم هستم

3-اگر ساپورتر بودن دلیل بر توانایی نیست این صرفا نظر شماست
چطور ممکنه کسی توانایی نداشته باشه و بتونه بیشتر از 2 سال و اندی جواب کاربران رو بده و مشکلاتشون رو برطرف کنه؟؟؟ چطوره که در همین ماه از 32 مدل سامسونگ منتشر شده بیش از 12 مدل رو خود من اماده کردم؟
صد البته که نیازی به اثبات نیست که تمامی(90%) آپدیت های دایرکت eMMC باکس Easy Jtag رو هم من گذاشتم....کافیه به آخر نام فایل ها ذقت کنید BN که این شما رو باید متوجه کنه


بیشتر از این نیاز به توضیح نیست و نظر شما هم به مانند دیگر عزیزان برای من مهمه
موفق باشید

میثم شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ

بابک جان خودت رو ناراحت نکن ازاین حرفها زیاد میگن اما واسه عمل که میاد هیچ کاری ازدستشون برنمیاد...دستت هم درد نکنه من یکی که میدونم تو نیاز به معرفی و منم منم کردن نداری حالا این نفرهم ازیه جادیگه ناراحته دق و دلیش رو سرت و خالی کرده.من که به شخصه به کارت ایمان دارم موفق و پیروز باشی

سلام عزیزم
ممنون و سپاس گذارم
--
والله از مبحث درامد و مالی که بگذریم(هممون کم و بیش به یه اندازه در امد داریم فقط نوع کاری که می کنیم متفاوته..تو کار تعمیرات موبایل منظورمه)....خدا شاهده که در روز حداقل با 20 نفر از خارج ایران در رابطه با مشکلاتشون با باکس RIFF صحبت میکنم....حتی یک مورد نشده که بد و بیراه بگن یا حتی یک کلمه معمولی بیان کنن..تماما با احترام و برخورد مناسب (حالا چه کارشون راه بیوفته و چه نیوفته)
میدونید چیزی که مهمه نوع برخورده...وگرنه چرا باید کسی که حتی به اندازه نوک سوزن سهمی در این باره داره بدوبیراه بشنوه...

aria سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام بابک خان
خسته نباشید
مدل st21 ساپورت نمیشه
یکی دارم نو هست بدون دلیل خاموش شده
توی دیوایس منیجر درایور zeus flash device شناسایی میشه

سلام
این مدل هم قابل ساپورت هست
لطفا بین ساعات 17الی 21 برای هماهنگی تماس بگیرید
ممنون
02144232242
09197669919
بابک نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد