UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

HTC Amaze Ryby X715e نصب اندروید 4 فارسی سازی کامل + S-OFF و CID

سلام عزیزان 

  

HTC مدل Amaze به علت آپدیت نشدن به اندروید 4 و همچنین به علت اینکه صرفا برای یک منظقه(آسیای جنوب شرقی) تولید و عرضه شده از ساپورت فونت و منوی فارسی بی بهره هست 

 

ابتدا این چند موضوع رو در نظر بگیرید: 

1-این مدل در 2 مدل آی دی PH8510000   و  PH8511000 تولید و عرضه شده است 

1-1-مدل  PH8510000  برای جنوب شرق اسیا 

1-2-مدل  PH8511000  برای امریکای مرکزی         مدل عرضه شده در ایران PH8510000

--- 

2-S-OFF ونصب ریکاوری و غیره گارانتی دستگاه رو باطل می کند(البته این مدل کلا بدون گارانتی در ایران عرضه شده) 

 -- 

=================================================================== 

خدمات ذکر شده به جهت نصب اندروید 4 و فارسی سازی و S-OFF غیره به 2 صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است 

1-خدمات حضوری شامل : آنلاک بوتلودر - S-OFF -  نصب Hboot-eng - تغییر CID برای نصب تمام RUUها - نصب ریکاوری نصب رام کاستوم  

زمان انجام خدمات :1 ساعت 

هزینه 400.000 ریال 

------ 

2-خدمات غیر حضوری  (سرویس جدید) 

2-1 شامل لینک تمام برنامه ها و فایل های مورد نیاز + آموزش نصب و ارتقا + آموزش S-off + آموزش نصب CID + نصب  HBoot eng + انجام کارهای مورد نیاز توسط ریموت   

زمان = نامشخص(بستگی به کاربر) 

هزینه کلیه موارد بجز s-off  مبلغ  700.000 ریال   و هزینه s-off مبلغ 300.000 ریال می باشد 

 

دوستان عزیز دقت داشته باشن که کلیه خدمات ذکر شده در اینترنت "روش انجام/فایل ها/موارد مورد نیاز " موجود هست و البته رایگان 

اما در موارد بسیار زیادی دیده شده که گوشی در حین انجام این فرآیند هارد بریک و یا سافت بریک می شود و حتی از دست بسیاری از تعمیرکاران هم کاری بر نمی آید زیرا این مدل نکات ریز و قلق های خاص خود را دارا می باشد 

و البته ذکر این نکته ضروریست که به هیچ عنوان این مدل توسط روش استاندارد JTAG نباید آنبریک شود زیرا تداخل در قسمت مودم این گوشی باعث لاک (قفل ) شدن گوشی می شود و دیگر با هیچ سیم کارتی کار نمی کند(تبدیل به آیپاد) که تا کنون هیچ روش و متودی برای این  رفع این مشکل ارائه نشده است

 

 

دوستان عزیز برای خدمات غیر حضوری می بایست یک اس ام اس با متن Amaze ICS به شماره 09197669919 بفرستند تا موارد مورد نیاز برای آنان ارسال شود و سپس بعداز آماده نمودن موارد مورد نیاز شامل دانلود فایل های مورد نیاز/یوزرنیم و پسورد ریموت و مشخصات واریز وجه برای تنظیم نمودن ساعت شروع کار هماهنگ کنن 

 

*ساعات خدمات غیر حضوری از 10 شب الی 12 می باشد 

*در این خدمات کاربر با کلیه مراحل از ابتدا تا انتها همراه است و این به معنی آموزش و یادگیری تمام مراحل و نکات هست که کاربر با کسب تجربه زین پس خود می تواند با گوشی خود یا گوشی های دیگر(Amaze) براحتی اقدام به آپدیت و تعویض رام نماید 

 

در این خدمات خبری از مشکل های NFC اررور و یا عدم وجود صدا در رام نیست 

  

چند اسکرین شات از رام 

 

  

 

ممنون 

با احترام 

بابک نوری 

نظرات 3 + ارسال نظر
میثم ابراهیمی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

با سلام خدمت جناب نوری و دوستان بازدید کننده بنده میخوام یه داستان باورنکردنی ولی شدنی از جناب نوری وگروه بازرگانی آریان واستون بگم...
من یه گوشی دیزایر اچ دی داشتم که مشکل آی سی Emmc داشت و در تاریخ 15 تیر 92 جناب نوری قبول زحمت کردن و این قطعه رو واسم تعویض کردن.اما قطعه مذکور به خاطر نحس بودن این گوشی مشکل پیدا کرد(ازشانس بد منه نه قطعه) و من گوشی رو برای بابک جان فرستادم و دوباره ایشون طبق قولی که درمورد گارانتی داده بودن قطعه رو تعویض و باهزینه صفر ریال خودشون پست کردن!!!اما گوشی مشکل شارژ پیدا کرده بود و دوباره جناب نوری قبول کردن بدون هیچ اخم و قیافه گرفتنی که اغلب شرکتهای مثلا گارانتی میگیرن با گشاده رویی قبول کردن تا گوشی رو درست کنن.طی آخرین تماس من بابک جان گفت که برد شما مشکل داره و من به رایگان بردت رو تعویض میکنم حالا گوشی به دستم رسیده و مثل ساعت های دست ساز سویسی کار میکنه!!!!این گفتم تا شک نکنین و کار رو به دست کاردان بسپریدچون همه جوره پشتیبان شماست و اصلا دنبال پول و غیره نیست و بیشتر دنبال راه انداختن کار شما عزیزانه همونطور که کار منو راه انداخته....این روزا همه میگن روحانی مچکریم اما من به شخصه میگم بابک جان مچکریم انشالله همیشه موفق و پیروز باشی به امیددیدار خدانگهدارت...

سلام میثم جان
شما لطف دارید و ممنونم که قابل دونستید و گوشیتون به جهت تعمیر به ما سپردید
از شما بابت صبر و تحملتون به جهت تعمیر گوشی ممنون و سپاسگذارم
--
خدمات گارانتی متاسفانه در ایران به صورت اسفناکی بد جا افتاده (در واقع چون بد هست )
در این راستا و از ابتدای امر تمام هم و غم ما بر 2 نکته بود..
1-استفاده از مرغوب ترین قطعات (به جهت عدم برگشت و خرابی مجدد)
2-اجرای بی چون و چرای خدمات اعلام شده به جهت ضمانت
--
شکر خدا و به یاری او از 3 سال پیش که استارت خدمات ارائه شد باور بفرمایید که کل مرجوعی کار من کمتر از 20 مورد هست
----
ممنون

ابوالفضل پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام به همگی
امیدوارم کسانی که مثل من گوشی htc amaze دارن شانس داشته باشن و به این وبلاگ هم سری بزنن
برای فارسی شدن این نوع گوشی مشکلات زیادی هست که هنوزم برخی نمیتونن اونو حل کنن
بخاطر اینکه این گوشی رو برای کشورهای دیگه ساخته بودن اصلا نمیشد فارسی اش کرد
من دوبار گوشیم رو به دو نفر سپردم که 3 ماه دستشون بود (البته اونا هم گوشی رو به دوستاشون نشون میدادن شاید بتونن فارسیش کنن) و اول گفت خودم درستش میکنم ولی با کمک دوستانی که میشناخت هم نتونست
و گفت این گوشی هیچ وقت فارسی نمیشه مگه برای همیشه از خیال اینترنت رفتن بیای بیرون تا فارسیش کنم
منم که ...نمیشد. با یکی دیگه که اونم میگفت میتونه.. چند روز طول کشید آخرشم گفت نشد و
من هم ناامید بودم تا آقا بابک رو از طریق اینترنت پیدا کردم حدود 2سال با کلمات فارسی بریده شده در هر نرم افزاری طی کردم و در عرض 2 ساعت همه چی حل شد
الان هم گوشیم کاملا سالمه- اصلا انگار یه گوشی دیگه خریدم با اندروید 4- فارس ساز عالی با پیامک های فارسی بریده نشده و خلاصه همه ی نرم افزارهای فارسی بصورت کاملا عالی نمایش داده میشن
امیدوارم کسانی که از این موضوع اطلاعی ندارن بتونن این سایت رو پیدا کنن- (تعدادشونم کم نیست)
آقا بابک واقعا عالی بود-
***فدایی داری داداش****

سلام
ممنون از لطف و نظر گرانقدر شما

علی یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام آقای نوری خسته نباشید
من گوشی htc amaze رو فارسی کردم اما
دو تا مشکل پیش اومده
اینکه هرکاری می کنم نمیتونم بلوتوث گوشی رو راه بندازم
بلوتوث روشن میشه و قسمت دریافت و شناخت گوشی ها رو هم فعال میکنم اما نمیتونه گوشی ها یا کامپیوتر ها رو بشناسه
لطفا راهنمایی کنید
و اینکه یکی از مطلعین به نرم افزار گوشی گفته که این نسخه کرک شده است و اوریجینال نیست و نمیتونید بلوتوث انجام بدین و درضمن شارژ گوشی رو خیلی میبره(همین طوره)- برخی از نرم افزار ها رو هم اصلا فارسی نشون نمیده- (البته نرم افزارهای انگلیسی، ولی برخی از اون ها رو فارسی نشون میده)
و اینکه نمیشد روی این نوع گوشی اندروید 4 اوریجینال رو نصب کرد؟؟
ممنون میشم جواب بدید
تشکر

سلام عزیز
احتمالا نسخه اندروید شما مدل viper می باشد که از شایع ترین باگ های آن عدم کارکرد بلوتوث و مصرف بالای باطری هست
شما می توانید از رام های کاستوم دیگر استفاده کنید
یا می توانید اندروید 4 رسمی t.mobile نصب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد