UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

I9500 N9005 SM-N900

سلام عزیزان 

 

3 مدل گلکسی اس4 و نوت 3   I9500  N9005 SM-N900  با  ایراد  IMEI  null , Baseband Unknown  از امروز به لیست خدمات سخت افزاری به صورت رسمی اضافه شد 

  

 

 

هزینه تعمیر سخت افزاری مدل I9500 : 

مبلغ 400.000 تومان 

زمان : 3 ساعت یا  یک روز کاری 

گارانتی : 1 ماه 

 

هزینه تعمیر نوت 3 مدل N9005  : 

مبلغ 500.000 تومان 

زمان: یک روز کاری 

گارانتی 1ماه 

 

هزینه تعمیر نوت3 مدل SM-N900: 

میلغ 580.000 تومان 

زمان 2روز کاری 

گارانتی 1 ماه 

 

دوستانی که با این مشکل مواجه هستند می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل مابین ساعات 17 الی 21 به آدرس ما واقع در ..... مراجعه نمایند: 

تهران خ ستارخان بعداز فلکه اول صادقیه پاساژ مرجان همکف پ34 بازرگانی آریان  

کدپستی 1451875646 

دوستان عزیزی که امکان مراجعه حضوری ندارند می توانند اقدام به ارسال گوشی خود از طریق پست نماییند (زمان ارسال+تعمیر+برگشت  در حدود 4 الی 6 روز می باشد) 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

دوستانی که درباره ایراد سخت افزار و یا نرم افزاری گوشی خود مطمئن نیستند میتوانند ابتدا به روش زیر اقدام کنن...در صورتی که ایراد همچنان پابرجا بود به طور قطع مشکل سخت افزاری خواهد بود 

 

1-فلش (آخرین) فایل رسمی توسط ادین به همراه فایل پیت 

2-ترمیم EFS .... به 2 صورت زیر: 

2-1  همکاران عزیز می توانند با Reset EFS توسط باک هایی مانند Z3X یا SPT یا BST و غیره 

2-2 کاربران نیز می توانند به روش زیر اقدام کنند: 

ابتدا گوشی را روت کرده(گارانتی از بین می رود) 

سپس برنامه Root_Explorer.apk رو نصب و باز کنید.......ذر بالای صفحه - سمت چپ گزینه R/O رو به R/W  تغییر بدید 

سپس روی پوشه EFS انگشت خود را نگه دارید و سپس گزینه  Copy رو انتخاب کنید  و اکنون به SD_Card رفته و paste  روبزنید 

اکنون دوباره به منوی قبل برگشته و روی پوشه EFS کلیک کرده و گزینه delete رو انتخاب کنید 

بدون خاموش کردن گوشی باطری رو درآورده و 20 ثانیه صبر کنید و سپس گوشی رو روشن کنید 

 

اکنون برنامه روت اکسپلورر باز کنید  و به داخل پوشه EFS بروید و موارد زیر را چک کنید: 

  

  • اگر فایل  NV_Data.Bin  اونجا بود این به معنی خرابی سخت افزار هست 
  • اگر فایل NV_Data در پوشه EFS نبود به معنی مشکل نرم افزاری می باشد که با مراجعه به یکی از  
  • همکاران عزیز می توانید اقدام به تعمیر EFS گوشی خود نمایید 
  •  
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
نظرات 8 + ارسال نظر
امین جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

با سلام
سال نو رو به شما آقای نوری تبریک میگم،سال خوب و خوشی داشته باشید.
یکی از شاگردانتون!

سلام عزیز
ممنون
انشالله که سالی سرشار از موفقیت برای شما باشد

محمد شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام اقا بابک عرض سلام و خسته نباشید همچنین تبریک سال نو.
ببخشید شاید جای پرسش این سوال اینجا نبود، ولی میشه عرض کنید چرا جدیدا اکثر نوت 2 و اس 3 هایی که به 4.3 اپدیت میشن (بخصوص نوت2)، مشکل پریدن imei یا ارور عدم ثبت شدن روی شبکه واسشون پیش میاد؟ و اینکه این مشکل نرم افزاری و قابل رفع هست یا خیر؟
درحال حاضر یه نوت2 با رام رسمی 4.1.2 دارم که مشکلی نداره ازین بابت ولی بایت اپدیت به 4.3 فعلا دست نگه داشتم بخاطر همین قضیه.
بازم میبخشید اگه جای سوالم اینجا نبود
با تشکر از وبلاگ خوبتون

سلام عزیز

این ایراد به خاطر اینکه سامسونگ در اپدیت 4.3 اقدام به تغییر فرمت پارتیشن efs کرده و اون دسته از کاربرانی که قبلا مشکل سریال داشتن یا اقدام به تغییر سریال کردن یا گوشیشون رو به روش های غیر مجاز آنلاک شبکه کردن معمولا به این مشکل بر می خورند

بهترن راه حل این هست که قبل از آپدیت به 4.3 از سریال و efs گوشی بک اپ بگیرید تا در صورت مشکل بتونید به راحتی خودتون اقدام به ترمیم نمایید

ماهور دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

باسلام
اقای نوری جسارته یعنی عوض کردن آیسی بیس باند این گوشیها اینقدر هزینه میبره ؟؟؟؟
اینهمه هزینه برای اجرته؟؟؟
مگه خود آیسی چنده که شما اینقدر هزینه دریافت میکنید؟؟؟

سلام بله مسلمه که قطعات با توجه به مدل گوشی قیمت های متفاوتی دارن برای مثال i9500 خرید ای سی بیسباند اریجینال با بسته بندی منحصر به فرد نمایندگی برای خود من حدود 250 در میاد..ولی از همین آی سی جنس فله ای هم موجود هست در حدود 80...و جنس استوک و اصطلاحا شابلون خورده این ایسی در بازار ایران حدود 120 به فروش میرسه . حالا خودتون حساب کنید.... یا سی پی یو MDM برای N9005 خرید ای سی برای من حدود 370 در میاد.....-

sajad شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام مهندس،

چندتا سوال داشتم خدمتت

میشه نوت 3 رو به اندروید 4.3 دان کرد؟

من گوشیم رو به بیس باند ne4 آپدیت کردم که مشکل سازگاری gps داره
وقتی nd3 نصب میکنم سریال و بیس باند میپره ولی وقته به ne4 برمیگردم مشکلی نداره

چطوری دانگریدش کنم؟!

سلام عزیز
فقط مدل sm-n900 قابلیت دانگرید به 4.3 رو دارد

احسان چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام
مقالات فنیت رو از کجا می شه تهیه کرد؟

سلام
بدرستی متوجه منظورتون نشدم...ممکنه کمی واضح تر توضیح بدید که درباره کدوم یک از انواع مقالات من علاقه مند هستید؟ زیرا برخی صرفا از دانش و تجربه من هست که خب جایی نمیشه پیدا کرد...برخی هم عمومی هست که در بسیاری از فروم های ایرانی و خارجی موجود هست..
در کل اگر بفرمایید که در چه ضمینه ای نیاز به اینگونه مقالات دارید بهتر میتونم راهنماییتون کنم

با ارادت
بابک نوری

احسان سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

با سلام خدمت استاد نوری بزرگوار

من تقریبن یک هفته هست که با گوشیم مشکل پیدا کردم.
اول mms گوشی از کار افتاد و بعدش gprs گوشی.
سیم کارتم ایرانسله.وقتی با همراه اول جابه جا کردم وصل شد.
مدل گوشی htc one m7

سلام
احتمالا مشکل به هم ریختن تنطیمات دارید .بهتزه ابتدا از اطلاعاتتون بک اپ بگرید سپس گوشی رو فرمت و ریست کنید و اگر جواب نداد به اخرین ورژن اپدیت کنید

اسدی یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ق.ظ

با سلام .
من از بچه های موبایلستان هستم میخواستم بدونم هزینه آموزش باکس ریف که
شما ساپورترش هستید - چند هست؟ ومدت زمان آموزش ؟
من تعمیر کار موبایل و در تهران هستم وباکس هم دارم ولی بدنبال قلق ها وساپورت هستم.
البته ریسیلرهای باکس در تهران هستند ولی اعتمادی به اونا ندارم.
چون ذیل امضای شما آموزش را دیدم این پیغام را گذاشتم.

سلام لطفا تماس بگیریدممنون
09197669919
02144201740

محمد چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ق.ظ

آقای نوری من مشکل خاموش روشن شدن وایفای تو نوت3 -n9005 دارم و هر کاری کردم چند رام دانلود کردم به آخرین آپدیت فلش کردم رام 4 فایله زدم بازم درست نشد ؟
بعد فلش اگه رو مودم خوم وصل بشم باش وصل میشه ولی اکه بخوام رو مودم کسی دیگه کانکت شم وصل که نمیشه هیچ بعد هم اگه بخوام رو مودم خودم وصل بشم دیگه وصل نمیشه وایفای هی روشن و خاموش میشه و هیج شبکه وایفایی جستجو نمیکنه
من از دوستان موبایلستانی کمک گرفتم و هر کاری که گفتن انجام دادم ولی هنوز این مشکل پابرجاست
حالا اگه لطف کنید به پست های من که تو سایت موبایلستان گذاشتم یه نگاهی بندازید
شایدم گره مشکل من به دستای مبارک شما باز بشه
اینم لینک
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=314028&page=105
از پست های 1045 به بعد مشکل گوشیمو به طور کامل مطرح کردم
ممنون میشم اگه یه سری به پستام بزنید و بهم بگید مشکل گوشیم چیه
آیدیم تو سایت هم sahelsadaf

سلام عزیز
این مشکل تنها از 2 دلیل برخوردار است
1-کرنل و مودم
2-قطعه وای فای رو برد

مورد یک رو که طبق فرموده شما انجام داید و نتیجه نداشته
تنها راه حل تعویض آی سی وای فای هست که با هزینه 120ت قابل برطرف شدن هست
در صورت تمایل برای تعمیر گوشیتون می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب با تلفن های ما تماس یا به آدرس ما مراجعه نمایید

بااحترام
بابک نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد