UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

I9010 Giorgio Armani ریپیر بوت و آنبریک

سلام عزیزان 

مدل نسبتا قدیمی I9010 از خانواده گلکسی که توسط هیچ کدام از باکسهای جی تگر ساپورت نمیشود از امروز در این مرکز قابل ترمیم بوت و آنبریک می باشد..... 

 

عزیزانی که از این مدل بریک شده دارند لطفا تماس بگیرند... 

ممنون 

 

با احترام 

بابک نوری 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
omid پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام من یک گوشی سامسونگ i9003 دارم که خود به خود ریستارت میشد و اس ام اس و شماره هام پاک میشدن با تعویض رام هم این مشکل حل نشد گوشیم رو به یک تعمیر کار در شهرستان خودم دادم گفت مشکل هارد داره باید هاردش عوض بشه هاردش رو عوض کرد اما حالا روی ارم سامسونگ بالا نمیاد میگن اندرویدش پریده باید اندرویش رو از شرکت بفرستن شما میدانید مشکل این گوشی چیه ؟ میتونید شما خوبش کنید ؟ اگه واسطون حل میشه گوشی رو واسطون بیارم

با تشکر فراوان

سلام
قطعا و به احتمال 99درصد ایراد گوشیتون از همون هارد یا درواقع eMMC Chip هست که بخاطر هزینه و ریسک تعویض ان معمولا توصیه نمیشه و بهتره که ماردبرد تعویض کنید

اما در برخی موارد من میتونم هارد رو از مادربرد خارج و بجاش از یک مموری کارت 8 یا 16 گیگ و یا حتی 4 گیگ استفاده کنم....
لطفا قسمت مربوط به تعمیر هارداین مدل رو در همین وبلاگ مطالعه نمایید

در صورت تمایل هم تماس بگیرید
ممنون
بابک نوری
09197669919

omid جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

من گوشیم سامسونگ i9003 وقتی میخوام گوشیم رو با برنامه Odin3_v1.83 فلاش کنم بعد از این که مراحل نصب در برنامه تموم میشه و بقیه مراحل رو در خود گوشی ادامه میده یه اختار میده که میگه نمیتونم فابلدقیقا این اخطار رو میده
e:cant"t open/data/log/recovery_log.txt رو باز کنه و بعد روی ارم سامسونگ گیر میکنه و با هیچ رامی بالا نمیاد به نظر شما مشکل از چیه؟

سلام عزیز

گوشی شما مشکل هارد داره

اما از انجایی که تعویض چیپ هارد اصلا مقرون به صرفه نیست می تونید از سرویس ما برای احیا کردن گوشی خودتون بهره بگیرید

به این لینک مراجعه کنید
http://unbrick.blogsky.com/1391/01/17/post-56/
و یا با این شماره ها تماس بگیرید
09197669919
02144268232
ممنون
بابک نوری

فرهود صباغپور پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام آفای نوری
فرهود هستم از تبریز .دستتون درد نکنه این گوشی آرمانی من رو درست کردین فقط اون مشکل کوچیکه هنوز مونده که دوباره زحمت میدم خدمتتون
راستی واسه آرمانی میشه آندروید با ورژن های بالاتر زد ؟

سلام فرهود عزیز

اولا که من از شما ممنونم که گوشیتون رو فرستادید تا تعمیر کنم

دوما ..برای اندروید بالاتر باید از رام های کاستوم استفاده کنید
چون معمولا سامسونگ برای مدلهای برند خود اپدیت نمی ده

پردازنده گرافیکیش رو نمیدونم ولی از تو سایت gsmarena میتونی پیداش کنی

فرهود صباغپور پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

یه سوال دیگه هم داشتم میدونید پردازنده این گوشی چیه ؟
واسه دانلود دیتا گیم میپرسم
aderno ? maali ........???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد