UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

I9500 N9005 SM-N900

سلام عزیزان 

 

3 مدل گلکسی اس4 و نوت 3   I9500  N9005 SM-N900  با  ایراد  IMEI  null , Baseband Unknown  از امروز به لیست خدمات سخت افزاری به صورت رسمی اضافه شد 

  

 

 

هزینه تعمیر سخت افزاری مدل I9500 : 

مبلغ 400.000 تومان 

زمان : 3 ساعت یا  یک روز کاری 

گارانتی : 1 ماه 

 

هزینه تعمیر نوت 3 مدل N9005  : 

مبلغ 500.000 تومان 

زمان: یک روز کاری 

گارانتی 1ماه 

 

هزینه تعمیر نوت3 مدل SM-N900: 

میلغ 580.000 تومان 

زمان 2روز کاری 

گارانتی 1 ماه 

 

دوستانی که با این مشکل مواجه هستند می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل مابین ساعات 17 الی 21 به آدرس ما واقع در ..... مراجعه نمایند: 

تهران خ ستارخان بعداز فلکه اول صادقیه پاساژ مرجان همکف پ34 بازرگانی آریان  

کدپستی 1451875646 

دوستان عزیزی که امکان مراجعه حضوری ندارند می توانند اقدام به ارسال گوشی خود از طریق پست نماییند (زمان ارسال+تعمیر+برگشت  در حدود 4 الی 6 روز می باشد) 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

دوستانی که درباره ایراد سخت افزار و یا نرم افزاری گوشی خود مطمئن نیستند میتوانند ابتدا به روش زیر اقدام کنن...در صورتی که ایراد همچنان پابرجا بود به طور قطع مشکل سخت افزاری خواهد بود 

 

1-فلش (آخرین) فایل رسمی توسط ادین به همراه فایل پیت 

2-ترمیم EFS .... به 2 صورت زیر: 

2-1  همکاران عزیز می توانند با Reset EFS توسط باک هایی مانند Z3X یا SPT یا BST و غیره 

2-2 کاربران نیز می توانند به روش زیر اقدام کنند: 

ابتدا گوشی را روت کرده(گارانتی از بین می رود) 

سپس برنامه Root_Explorer.apk رو نصب و باز کنید.......ذر بالای صفحه - سمت چپ گزینه R/O رو به R/W  تغییر بدید 

سپس روی پوشه EFS انگشت خود را نگه دارید و سپس گزینه  Copy رو انتخاب کنید  و اکنون به SD_Card رفته و paste  روبزنید 

اکنون دوباره به منوی قبل برگشته و روی پوشه EFS کلیک کرده و گزینه delete رو انتخاب کنید 

بدون خاموش کردن گوشی باطری رو درآورده و 20 ثانیه صبر کنید و سپس گوشی رو روشن کنید 

 

اکنون برنامه روت اکسپلورر باز کنید  و به داخل پوشه EFS بروید و موارد زیر را چک کنید: 

  

  • اگر فایل  NV_Data.Bin  اونجا بود این به معنی خرابی سخت افزار هست 
  • اگر فایل NV_Data در پوشه EFS نبود به معنی مشکل نرم افزاری می باشد که با مراجعه به یکی از  
  • همکاران عزیز می توانید اقدام به تعمیر EFS گوشی خود نمایید 
  •  
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ترمیم بوت مدلهای Xperia Z1 و Xperia Z Ultra مدل : C6902 C6903 C6802 C6803

سلام عزیزان 

 

امروز هم با عرضه خدمات زیر در خدمت شما هستیم: 

 

ترمیم بوت گوشی های سونی که بعداز اپدیت به اندروید 4.3 توسط باکس SeTools بریک شده اند

 

1-C6802 

2-C6803 

3-C6902 

4-C6903 

 

Xperia  Z1  

Xperia Z Ultra 

 

-- 

نکته مهم : همانطور که میدانید هر 4 مدل عددی بالا از 2 نوع سخت افزار متفاوت بهره می برند.... 

اولین نوع سخت افزار مدل MSM8974 می باشد که قابل ترمیم بوت هست 

 

اما دستگاه هایی که دارای cpu  از مدل MSM8274 می باشند در حال حاظر توسط هیچ باکس و هیچ تیم و هیچ شخصی قبل ترمیم نیست.... 

این مدل سخت افزار را می توان به هنگام ترمیم بوت با اررور   Device Not Support"   تشخیص داد 

 

این مرکر مفتخر است که اعلام نماید بر اساس تخصص و تجربه خود اقدام به ترمیم نوع دوم سخت افزار MSM8274 برای اولین بار بنماید 

 

دوستان و همکاران عزیزی که دستگاه های بریک شده (از هر دو مدل CPU) دارند می توانند برای ترمیم دستکاه خود مابین ساعات 16الی 21 تماس بگیرند یا بین ساعات 17 الی 21 مراجعه نمایند 

 

مدت زمان ترمیم بوت برای دستگاه هایی که CPU آن از نوع MSM8974 می باشد  1 ساعت  

و برای مدل MSM8274 24 ساعت کاری می باشد 

 

ممنون 

با احترام 

بابک نوری 

============= 

تهران خ ستارخان بعداز فلکه اول صادقیه پاساژ مرجان همکف پ34 بازرگانی آریان 

02144232242 

09197669919