UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

ترمیم بوت گلکسی اس 3 برای اولین بار

سلام عزیزان 

 

مفتخریم که برای اولین  بار در دنیای تعمیرات تلفنهای همراه اعلام نماییم که جدیدترین مدل برند سامسونگ که هنوز یک ماه از تاریخ عرضه آن نگذشته یعنی مدل گلکسی اس 3   به لیست ترمیم بوت توسط جی تگ اضافه شد 

 

دوستانی که گلکسی اس3 شون بریک شده میتونن با مراجعه به ما و در کمتر از 1ساعت گوشیشون رو انبریک شده و صحیح و سالم به مانند روز اول خود تحویل بگیرند... 

 

 

 

 

ممنون 

 

با احترام 

بابک نوری 

09197669919 

02144268232

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا عزیز زاده دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

آقا بابک ببخشید شما Triangle هم ریست میکنید؟ (منظور تعداد فلش شدن هاست.)

vahid سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

برای اولین بار در دنیا؟؟

وحید جان اگه بتونی در کل اینترنت یه لینک به من بدی که تاریخ ارسالش یک ثانیه قبل از ارسال من درباره انبریک 9300 باشه پیش من جایزه دارید...

---

vahid یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

منظور من این نبود!
شما تو بیشتر پستاتون گفتین برای اولین بار در دنیا!!!
بعدش هم:
همه تعمیرگاه های فوق تخصصی وب سایت ندارن که؟!!

سلام وحید جان..

به نظر شما با این پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عموم به اینترنت ایا هنوز هم می شه دروغ گفت؟؟ یا خبر کذب رو منتشر کرد...

----
یه نکته رو برات توضیح می دم....تو دنیای تعمیرات موبایل 99درصد راه حل ها و روش های تعمیر از خود کمپانی های موجود لو میره..
یعنی چی؟ توضیح میدم
--
ببین وقتی یه کمپانی مثل سامسونگ وقتی میاد یه مدل جدید تولید میکنه .مگه میشه که ابزار تعمیرش رو نداشته باشه..یا نرم افزار اونو...
مثلمه که داره...اما بی نهایت ازش مراقبت می کنه که لو نره...یعنی کسی برنامه و ابزار و یا فایل های اموزشیش رو بیرون از مراکز مجاز تعمیراتی خود شرکت نبره.....
-----
همه تیم های تعمیراتی برای خودشون نفراتی رو تو این مراکز دارن..که فایل های مورد نیازشون و برنامه ها و نقشه های تعمیراتی رو از اون افراد می گیرن..(حالا یا می خرن یا به هر نحو دیگه اطلاعات رو مبادله می کنن)
---
وقتی که تیمی مثل ریف میاد و اعلام می کنه که برای اولین بار ترمیم بوت مثلا i9003 رو اعلام میکنه منظورش این نیست که هیچ کسی تو دنیا قبل از این تیم نتونسته این مدل رو ترمیم کنه....مثلمه که اکثر مراکز مجاز خدمات سامسونگ در کل دنیا این کارو انجام میدادن(شاید حتی از یکسال قبلتر)
-----
فکر میکنم که بدونید که من تقریبا 2 سال هست که با تیم riff که یکی از بزرگترین ابزارهای جی تگ رو تولید و پشتیبانی می کنه همکاری میکنم و تقریبا 5 ماهه که به عنوان ساپورتر در این تیم فعالیت میکنم...
وقتی میگم ما برای اولین بار توانستیم بوت i9300 یا سنسیشن یا one-v رو ترمیم کنیم در اکثر اوقات منظور از شخص من و تعمیرگاه من نیست...بلکه مجموعه و کل تیم ریف مد نظر هست...

تو یه پست مجزا براتون چندتا لینک میزارم از تیم های دیگه....خودتون ببینید متوجه ماجرا می شید...

ممنون

امیر جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام گوشی hdmini رو میشه انبریک کرد؟؟؟

امیر پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

ریپیر بوت برای hdmini اومده؟

سلام عزیز
بله .ریپیر بوت hd-mini یا همون photon امکان پذیر هست

ممنون

vahid شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام.
کاملا صحیح میفرمایید

سلام وحید عزیز
ممنون از شما
----
سلام جناب صادقی
از لطف و محبت شما هم سپاسگذارم

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد