UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

UnBrick Dead Phone

Repair Dead Boot "S-OFF Htc" IMEI Cid Hang On Logo

سلام عزیزان

بعداز مدت ها و بنابه درخواستهای بسیار شما عزیزان مبنی بر مشکلات عدم آپدیت و عدم اکتیو شدن و عدم دریافت لایسنس باکس RIFF بر آن شدم تا خدمات زیر را به عرض عزیزان برسانم


همانطور که از ابتدای شروع از کار افتادن کلیه باکس های ریف به منظور غربال و جداسازی باکس های اصل از باکس های کلون در تمامی فروم ها و مسنجر ها و در موارد بسیاری به صورت تلفنی عرض کردم و اموزش های لازم به جهت نحوه ثبت نام و اکتیو و اپدیت فریمور و دریافت لایسنس را منتشر کردم اما دوستان بسیار زیادی هنوز هستن که تا به حال اقدام به این کار نکردن و یا با مشکلاتی مواجه شده اند


ابتدا این توضیح رو بدم که از ابتدای شروع جداسازی باکس های اصل و غیر اصل...تمامی مراحل بالا برای باکس های ارجینال به صورت رایگان بود....هرچند برخی افراد علیرغم تذکرات و درخواست های مکرر من اقدام به دریافت وجه به جهت تعویض باکس می کردند و سپس همان باکس را به صورت رایگان توسط من و دیگر اعضای تیم ریف اکتیو می کردند و به نفر بعدی میداند...

اما بعداز حدود 3 ماه فرصت برای ثبت نام و علی رغم 3 بار تمدید 1 هفته ای در 2 ماه اکتیویشن رایگان جمع اوری شد


اکنون برای فعال کردن باکس های ریف میبایست اکتیویشن خریداری نمود ..چه اصل باشن و چه کلون...چه اپدیت به 1.37 شده باشن  و چه هنوز در فریمور 1.35 باشند...

در پست بعدیم نحوه و اموزش و قیمت و کلیه موارد مورد نیار رو توضیح میدم


بااحترام

بابک نوری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد